onsdag 10 augusti 2011

Sommarprojekt - Ordlös onsdag






9 kommentarer:

anemonen sa...

Mitt sommarprojekt, att besöka så många loppisar och antikaffärer som möjligt. Det har resulterat i en del fina saker till hemmet, och massor av inspiration.

SigridfraEnget sa...

Va kul!

Bildgatan sa...

Jag måste erkänna att jag aldrig har varit på ett sådant där sommarloppis som finns överallt trots att jag tänkt i många år. Den bild du visar känns lockande och bara tt besöka miljön skulle vara värt att åka dit. Vilken vacker gammal byggnad.

Jane sa...

Det är ett bra sommarprojekt, bara man har tur att hitta bra loppisar :) Jag lyckades hitta fyra, fina gamla stolar som passar perfekt till min lilla kolonistuga :)

Kerstin: sa...

O så roligt att besöka loppis och antikaffärer. Det har ingåtti min sommar också. Tänker varje gång att nu ska jag inte köpa nåt-men ack nej. Jag kommer nästan alltid ut med nåt fynd ;=)

Mona sa...

Vilket härligt sommarprojekt. Fin byggnad på bilden.

Pysselfarmor sa...

Loppisar är trevligt att besöka. Den här verkar finnas i en fin miljö.

Åh vilken ära att ligga i din blogglista - tack!

Ordlös Onsdag sa...

Tack för Ditt bidrag till Ordlös Onsdag-utmaningen!
Vi gläds över alla kreativa tolkningar och fina bilder till veckans tema.

Varma hälsningar: SoF och tPix på OO!

Kerstins foto sa...

Vilket roligt projekt! Ni verkar ha så fina loppisar söderut. Ser på många bloggar att folk gör fantastiska fynd.
Fin tolkning till temat.