fredag 5 augusti 2011

Tema fredag - Ute


Temat den här veckan är ute och det är bra för ute ska man va´. Bäst att passa på medan vädrets makter är vänliga. Jag har varit i Göteborg dels som turist och dels som besökare av mina släktingar. 
Nåväl när jag gick på stan kunde jag inte annat än undra: vill de ha turister i Göteborg?
Hm skulle jag åka härifrån alltså att jag icke är önskvärd här 
eller
skulle jag åka härifrån till något ställe?
Ja det är frågan
Fler bilder på temat kan du se om du klickar här.

12 kommentarer:

4U2! sa...

Ha,ha ja man undrar!
sv: jag menade att jag gillade dina blombilder! Ha en trevlig helg!

twiggy sa...

Ja, det är frågan. Snyggt att du såg det. Ang min växt, ingen aning. Men jag tror att det ät nåt ogräs...

ormbunke sa...

Kul bild till temat.Jag antar att du åkte "därifrån" Ha de gott i helgen.Anita

Pumita sa...

Haha, och jag som alltid har tyckt att Gbg är en mysig stad! ;)

sinneskatten sa...

Ja man kan ju undra över en del annonser. Men hoppas du valde att stanna för det finns en del att se i den staden.

Erik "Semlan" sa...

Intressant reklamskylt du hittat ute i Göteborg. :-)
Går onekligen att bli osäker på budskapet.
Läcker tolkning, kul att du gillade min.

Mona sa...

Det var uppmärksamt av dig. Har inte själv sett reklamen fastän jag bor i Gbg. Den verkar ju inte så smart...

Pysselfarmor sa...

*fniss....jag anar allt vad det handlar om den där reklamkampanjen....
en app? Åka härifrån A till punkt B där...när går spårvagnen?
Eller ??!! ;-)

LottaM ..ღ sa...

Hoppsan man blir ju fundrsam med den reklamen. Men det är säkerligen en annan reklam som det menas.
Ha de gott
Kram LottaM

Anelias hantverk sa...

Ja, svårt att tolka reklam ibland!
Ha en skön helg!

Monica sa...

Haha vad fyndigt, vem vet dom kanske inte uppskattar oss lantisar;-)))
Fin ny header;-)
Ha en skön helg

Jah Hollis sa...

Ja, det budskapet kan ju verka lite märkligt. Det är väl någon reklammänniska som har tänkt till. :-)