fredag 30 september 2011

Annorlunda


Temat hos Sinneskatten som är värd för fotokedjan Tema fredag vill att vi skall visa annorlunda bilder idag. Bland mina nytagna bilder fann jag detta foto. En liten tallkvist som hamnat på ett bord och lösa tallbarr som går igenom bordsskivan. Om någon har satt dit dem vet jag inte för så här såg det ut när jag kom. Bordet är nytillverkat och kanske har de satt dit barren som någon slags taglagskrans. Lite annorlunda tyckte jag att det var. Här kan du se vad de andra har funnit för annorlunda saker att visa.
Inger

14 kommentarer:

Kerstin: sa...

Roliga bild och där var du verkligen igång med "fotoögon" :=).

Märkligt med ägget. Ja visst kan naturen spela oss spratt. Det gäller att ha turen ibland att få upptäcka det.

Ha en skön helg!

sinneskatten sa...

Men ett fint foto blev det!

Cecilia Artista sa...

Annorlunda, enkelt och vackert!

Bitten sa...

Verkligen annorlunda!

Pysselfarmor sa...

men så konstigt - det måste ju vara någon som pillat...

agnetha sa...

Ojdå ett litet konstverk! För att se sådana här fina vyer behöver man allt ha en skapande känsla. Vad duktig du är!!!

Ingrid sa...

Så annorlunda och så vackert foto!

4U2! sa...

Verkligen annorlunda! :)

Nett sa...

Så vacker bild det blev av det :)

Monica o Jacob sa...

Mysigt, ser ut som en liten larv med långa hårstrån;-)))
Ha en skön helg;-)))

Jah Hollis sa...

Det var utan tvekan en annorlunda dekoration. Och den gör sig bra på foto.

BP sa...

Annorlunda, roligt, fyndigt och fantasieggande... åtminstone sätter "ormen" igång min fantasi;-)

Mona sa...

Riktigt vackert. Ett konstverk.

Anni sa...

Snacka om att se det stora i det lilla!

Copyrightskyddade bilder