onsdag 21 september 2011

Ordlös onsdag v 38 - En i mängden



15 kommentarer:

Erik "Semlan" sa...

Gillar de lite äldre bilarna. :-)
Ett par veteranbilar som utmärker sig. Snygga är de.
Men bland bilar bara är just en i mängden, bra tolkning. Tack för din kommentar.

Marie sa...

Men en riktig snygging :-)

Bildgatan sa...

Härliga gamla bilar, har ju förstått att du gillar motorfordon och det finns mycket vackert i dem.

Angående din kommentar så häller jag med dig och min ursprungstanke med bilden när jag fotade var just att det kan vara ganska ensamt även om det finns hur många som helst "likadana" runt och i närheten av dig, en av tankarna sedan hade jag en annan men den är ointressant för temat.

Bitten sa...

Snyggt!

Lena o Tommy sa...

Perfekt tolkning. Så snyggt med gamla bildar!

Eva Trillian sa...

DET var en snygging i mängden... Gillar bilen, gillar färgen OCH gillar fotot :-)

4U2! sa...

Om jag hade körkort skulle min bil bli en créme vit en! Fin bild.

Kerstin: sa...

Tack för värmande kommentar hos mej!

Vilken häftig bil. Det är verkligen en som sticker ut i mängden av alla bilar som finns på våra vägar.

Ting o Tankar sa...

Fina gamla bilar, med en blå som en i mängden.

Mona sa...

Kul med gamla bilar och den blå är riktigt tuff.

Malys krok sa...

Ser den ene i mengden! Flott tolkning! -Margit-

Lena Abrahamsson sa...

Tjusiga bilar. Det är de gamla veteranerna som är snyggast. De nya ser alla likadana ut.

Pysselfarmor sa...

Gamla bilar, veteranerna, är så himla snygga! PV hade mina föräldrar en tid...

Anni sa...

Mums, vilken snygging!

Birgitta - foto CHIP sa...

Alltid roligt med dessa snyggingar :)

Copyrightskyddade bilder