onsdag 28 september 2011

P som i ......



17 kommentarer:

SigridfraEnget sa...

Hm... Plattform!

Eva Trillian sa...

P som i ... Pågstation?
Bilder gör mig i alla fall nyfiken på vart vi är på väg.

Ting o Tankar sa...

P som i... pendeltåg kanske. Ja, det tror jag.

Ha en fin onsdag!

Erik "Semlan" sa...

Perfekt p, perrong. :-)
Funkar med plattform också. ;-)
Det var ett annorlunda foto. Visste inte att du körde tåg! Eller du kanske kollar biljetterna?
Ha en skön onsdag.

Fru Hansson sa...

P som i perrong! Tänk vad många ord det finns på P i alla fall!

Marianne sa...

P som i Perrong....

4U2! sa...

Är du konduktör?

Lena Abrahamsson sa...

hmm, jag fick tjuvtitta bland kommentarerna, perrong passar ju fint.

Kerstin: sa...

Här är det säkert många som pendlar,väntande på perrongen för att slippa söka P-plats nära jobbet.

Pysselfarmor sa...

Perrong - plattform ...står på sådan varenda vardag och väntar på det försenade pendeltåget ;-))

påg var det hos mig yes,,men uj så kul jag har haft ikväll att läsa alla kommentarer...tog en vända som jag inte förutsåg ;-))

Anni sa...

Perrong - ur den bildvinkeln? Är du lokförare?

Bildgatan sa...

Persontåget på perrongen. Bra bild och jag funderar om det är du som kör. =) Så tänkte jag först om en bild i mitt arkiv men valde en annan.


Angående min bild - "Bryggan" där mannen står och håvar sik heter pata och är uppbyggd just för håvning av sik även om en och annan lax också hamnar i håven.

Mona sa...

Perrong! Skulle kunna vara pendeltåg också.

Mariane sa...

Det har du fotograferet godt !!!

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

P som i perrong var min første tanke. Jeg har også tatt et sånt bilde i dag:
http://stfglemmenub.blogspot.com/2011/09/lederkurs-sammen-med-ub-elever-i-oslo.html

Det tenkte jeg ikke på før nå!

Anne-Marie / Grandmother sa...

Visst är det P som i perrong?
Mysig bild.

tantmarit.se sa...

Rolig bild, det ser ut som om du kör! Kanske har du kapat tåget? Du är kanske P som i Pirat?

Copyrightskyddade bilder