tisdag 25 oktober 2011

Gammalt foto

Brun är temat hos "Tisdagstema" den här veckan. Jag känner,att jag är lite redo för att börja fota och blogga i liten skala igen. Än har jag inte fått tillbaka min dator och reserven är inte något vidare. Det gör sitt till att det inte känns riktigt bra än.  Mors bortgång känns än men tiden läker alla sår och det stämmer till ganska stor del. Obs att barnet på bilden inte tillhör min familj. Det följde med på köpet. Jag kilar in och kollar de andras bidrag ikväll. En trevlig dag önskar jag er som här tittar in.

9 kommentarer:

Carina sa...

Tjusigt foto!
Vilka fina bruna toner...
Ha en mysig tisdag.
Kramen.

ormbunke sa...

Ett riktigt fint gammalt foto. Tur att de kan bevaras.Ha de gott. Anita

Erik "Semlan" sa...

Köpte du den fina ramen och fick något gammalt foto på köpet? Lustigt. Gillar ramen, snygg.

Anne-Marie / Grandmother sa...

Vilken vacker gammal ram du har hittat. Motivet är också fint. :)

Cecilia Artista sa...

Vilket vackert foto! Och ramen är riktigt brun och fin den också!
Hoppas du haft en trevlig dag du med!

Pennelina sa...

Snyggt blev det i alla fall :-)

Det är tufft när livet kommer emellan...

Kramar från mig <3<3<3

Vitsippan sa...

Hejsan !

Brun rätt läckert. Tant Brun i Elsa Beskows sagor heter faktiskt Marie-Louise.En av kattungarna jag matade i snöbärsbusken kallade jag Bruna med lilla före när hon var liten.Alla mina tre fick jourhem.
Jag gör inget annat än skriver om mina katter.Uttjatat tycker nog en del. Men det händer inte mycket mer i min värld just nu.

Fint med gamla foton.De kanske är värda en del.

Ta hand om Dig !

Kram Mi

Pumita sa...

Fin stämningsfull bild!

Så tråkigt att din mor har gått bort! Sänder många varma tankar till dig.

Jag är inte så uppdaterad eftersom jag har varit "i internetskugga" en tid och kommer så att vara en tid framöver.

Pysselfarmor sa...

Sådana bilder är vackra och ramen passar utmärkt till den....

Var rädd om dig!
Kramar om//Gun