lördag 15 oktober 2011

Problem

Är jag ensam om att inte kunna lägga in bilder på bloggen idag? Jag kan inte se bilder på andra bloggar heller. Däremot går det att kommentera.
Jag tror att jag kan konstatera att det är  något trubbel med datorn så den skall lämnas in. Jag kommer att använda min gamla tröska om jag får igång den. Nu tar det ända till onsdag innan jag hinner  göra något åt problemet. Ja Vaion skall till PC doktorn och håll tummarna att den gamla orkar.
På återseende och ha det gott
Inger

5 kommentarer:

Vitsippan sa...

Jag har inte lärt mig att få in foton än via digitalkameran.

Det är lite trubbel ibland med blogger att det inte går att göra en kommentar.

Oroväckande.

Hoppas allt är bra.

Önskar Dig också en trevlig dag.

Gärdsmygen sa...

Jag har inga problem med bilderna eller inläggen idag. Jag ser dina (ja de gamla inläggen då) och mina bilder också. Har inte heller träffat på något problem på min bloggrunda nu på morgonen. Hoppas det är tillfälligt och att det löser sej under dagen :)

ormbunke sa...

Har också haft strul med att kommentera. Men har ändrat att inte vara fortsatt inloggad. Var lite strul att komma in till dig. Stod först att sidan inte kunde vivas. Men tryckte på Käringfällan och lyckades. Hoppas det löser sig.

tantmarit.se sa...

Jag har ju inte blogger, så jag ser det jag vill se så att säga! ;-) Dock har jag haft stora bekymmer med att kommentera i en del bloggelbloggar senaste 3 veckorna ungefär, det går bara inte...
Lycka till, HOPPAS att det löser sig!

Ninni sa...

Såg hos Rajson att du hade problem...Jag har också haft det till och från, både med att alla "knappar" försvann från panelen där jag gör inläggen och med att kommentera.
Jag fick rådet att tömma cache-minnet och att inte vara ständigt inloggad på Google utan att logga in varje gång jag startade datorn. Det hjälpte mig då.
Hoppas det ordnar sig för det är så trist när det inte fungerar.

Ninni