torsdag 10 november 2011

I like # 14


Jag gillar väskor, skor och smycken och helst gamla sådana. Jag är ingen storsamlare utan en samlare i liten skala. Gärna ärvda saker men även sådant jag själv har haft en gång. De här lackskorna var mina favoriter att dansa i en gång och väskan vågar jag inte tala om vad den är gjord av. Fast när den köptes var det inte tabu. Armbandet köpte far på Macys i US när han var där. Han var glad för glitter och glamour på kvinnor.  Lite fåfäng precis som jag är, och det med ålderns rätt. Nu skall jag kolla in vad ni andra gillar den här veckan. 




5 kommentarer:

Pialotta sa...

Du glittrar verkligen :) Då är du helt motsats till mig vad det gäller glitter .. men var och en har sin egenbild och visst kan jag gilla vad jag ser hos andra, men inte hos mig ;) Fotona helt perfekt .. tror du är kalaspinglan nummer ett vid festtillfällen :)

Monica o Jacob sa...

Snyggt, det måste vara roligt att ha sakerna och minnena kvar;-)))
Ha en skön torsdagkväll;-)))

4U2 sa...

Tänk att det fanns en tid då jag också älskade att dansa i högklackat!

Charlotta sa...

chickt

Beppan sa...

Inte dumt med lite glitter och glamour som omväxling till det vardagsgrå...

Härlig bild!!