onsdag 2 november 2011

Ge mig ett A




21 kommentarer:

Marie sa...

Jamen visst..............ett välkänt A dessutom. Har du lajat i ditt redigeringsprogram? Tuff kossa.

anemonen sa...

Arlakossan sitter på en gammal mjölkback i blå plast. Backen stod i snickeriet när vi flyttad hit, och den är användbar till mycket.

Gärdsmygen sa...

Jaa! Denna trissen gillar jag! Arlakossan var poppis när jag växte upp och jag hade en sådan här spargris.

4U2 sa...

Tänk att vissa saker är så inpräntade i oss ... just nu tänker vi genast på mjölprodukter av denna tillverkare. Fyndigt och jag gillar att den är i 2D :)

Pialotta sa...

Ascool ju.. fint att hitta grejer bara så där :) Arla har det mesta :)

EliogBella blogg sa...

Veldig bra, vet hvem Arla er, bodde i Vasterås for leenge siden. Masse flotte bilder her.

Eva Trillian sa...

Ett riktigt snygg-A :-)

Cecilia Artista sa...

Snygg bild och perfekt tolkning!

Birgitta - foto CHIP sa...

Ha ha ... arla morgonstund och ett glas mjölk :)

Lena o Tommy sa...

Ett gott A!

SigridfraEnget sa...

Jo, det är klart!

Ingrid sa...

Arlakossan är helt klart en bra A-representant.

A som i Almedalen hade jag tänkt mig i mitt bidrag.

Marie sa...

Ha, ha, ha. Jo du Inger, lajat betyder lekt med. Typiskt mig. Slänger mig ofta med knasiga ord som andra inte förstår.Sorry. Aha, det var en plastback. Jag trodde faktiskt att du redigerat bilden med stilen plastfilm.

Bitten sa...

Alla känner ju igen den kossan.

Erik "Semlan" sa...

Ja Arla känner de flesta igen. :-)
Snyggt! Aha, du plåtade en back.
Har själv en plastback ute på balkongen. ;-)
Undrar hur det går i mjölkindustrin? Är det inte lite mjölkkrig mellan bolagen.

Fru Vallmo sa...

2 fina A hittade jag!
Super tolkning!

Janne sa...

Aktuell hos oss i Sundsvall, ARLA tar över MILKKO´s mejerier.

Charlotta sa...

På det företaget jobbade jag under några år på 90-talet innan jag pluggade vidare. Den kossan är en riktig Antikvitet också. :)

Kicki sa...

Vi hade en sådan hemma, tack för den fina bilden!

Lottas Fotografi sa...

Sveriges mest kända A?!!
Bra tolkning!

Pysselfarmor sa...

Attans så läcker Arla-kossan blev!

Copyrightskyddade bilder