onsdag 9 november 2011

Onsdagstema #82 - Fotohälsning



16 kommentarer:

Gerda-Thyra sa...

Sommar hos dig med, ser jag!

Mona sa...

Haha, det kanske borde finnas lite mer smålänningar i regeringen?

Rimkogeren sa...

Smukt i ord og billeder :-)

Monica sa...

Haha jag är gjord i Roslagen men född i Värnamo;-)))
Vilken härlig bild;-)

Artlover sa...

Jaha, det är så man gör för att få en klippa att grönska:-)

Anni sa...

Jaså!? Växer han fast då, menar du? Rotar sig i den torftiga miljön?
;-)

Vackert - jag älskar steniga stränder!

Leena sa...

Kul! Jag bor i Småland sedan 40 år men kommer från Finland, segare kan det inte bli! :)

Kerstin: sa...

Haha, härligt ordspråk. Tjusigt foto. Undrar när smålänningen kommer dit?!?!?

Lena o Tommy sa...

Härlig och kul hälsning:)

Nett sa...

En härlig hälsning det där. Här hemma kom solen till slut och det blev riktigt skönt väder. :)

Beppan sa...

Spännande tanke...
Sådana borde det finns många av!

Anki sa...

Så är det. Fin hälsning.

Pysselfarmor sa...

Jag undrar det jag...snygg bild utan grönska tycker jag...
;-))

SigridfraEnget sa...

Härlig hälsning!!

4U2 sa...

Och växa? :) Fin bild!

Lilla gårdshuset sa...

Hej! Vad kul att du hittade till mig. Alltid kul med nya "bekantskaper". Nu ska jag kika runt lite hos dig.

Kramis/Heléne

Copyrightskyddade bilder