onsdag 30 november 2011

Ordlös onsdag - Information



21 kommentarer:

Birgitta - foto CHIP sa...

Så bra - då klarar sig den stationen ;)
kram

Rejen sa...

Der er informationer mange steder..;D

EliogBella blogg sa...

God informasjon, veldig fin header på bloggen

Hanna sa...

Intressant historisk information :0)

Cecilia Artista sa...

Tänk så mycket nytt man lär sig varje dag. Inte minst genom alla härliga bloggar!
Vi lever verkligen i ett informationssamhälle.

Mormor sa...

161 meter over havet.
Da vet jeg det også.
Ha en fin dag

Pialotta sa...

Häftigt att informera genom ett foto som du gjort här.. Texter är fint att fota :) Ha de gott.. Tjingeling.

Ezter sa...

Information kan man inte få för mycket av :) (Jo ibland, men inte här!)

jonna d sa...

Fin bild med mycket information.
//jonna d

Millemilla sa...

Takk for informasjonen:-)

Artlover sa...

161 meter över havet, då slipper man bli blöt om fötterna när man väntar på tåget:-) Bra bild till temat:-)

Fru Vallmo sa...

Spännande och intressant info!

Cici sa...

Jag försökte scrolla ner för att kuna läsa fortsättningen. Det gick dåligt, men den information jag fick var bra.

Erik "Semlan" sa...

Du har hittat bra information om Vislanda station.
Klart intressant. :-)
Tack för din kommentar, kul att jag roade lite.
Jag googlade och fann denna sida
http://www.wislanda.se
Sidan "då och nu" var riktigt intressant tycker jag.
Jag gillar gamla saker... ;-)

Pysselfarmor sa...

Å jag trodde det var en station som användes nu, men ser i informationen att den lades ner 1970. Undrar vad stationshuset används till numera....?? Intressant information du bjöd på, som gjorde mig litet nyfiken.
;-))

Marja sa...

Fin och intressant information.

Mona sa...

Synd med alla nedlagda järnvägsknutar. Intressant information.

Gärdsmygen sa...

Där var det mycket information! Nu får jag nog ta reda på var Vislanda ligger.

Annelis hantverk sa...

Bra med en sådan information!
Ha en fin dag!

Kicki sa...

Det är synd att de gamla stationsbyggnaderna inte alltid bevaras!

Sivinden sa...

Interessant informasjon - tror jeg;)