fredag 30 december 2011

Glitter

Glittrigt var det här. Jag är lite ambivalent när det gäller glitter och glamour. Ibland tycker jag det kan vara på sin plats med glitter som vid jul och nyår. Då vill jag glittra men annars finns mitt glitter i en ask. Glamour är jag allt lite förtjust i. Bland det bästa jag vet är att titta på gamla filmer där kvinnorna bär klänning och glitter och glamour och så klart högklackat. Själv är jag ingen fena på höga klackar, men gillar det ändå och använder dem som "vippskor". Klicka här för att titta på mer glitter, och varför inte delta du också i Sinneskattens fotokedja. Ha en fin kväll.


10 kommentarer:

BP sa...

Glittrigt värre här!!! Nu undrar jag bara: är glittret äkta;-)
Gott Nytt på dig!!! Hoppas 2012 blir lyckligare än ditt 2011!

Pysselfarmor sa...

Snyggt glitter du plockat fram!

Jag var nog mera för glitter och glamour förr...ingick en del i mitt jobb då. Men jag tror jag tröttnade..... ;-))

Gott slut och Gott Nytt År!

Della sa...

Själv är jag inte mycket för glitter, men inser att det är många som gillar det.

Monica o Jacob sa...

Snyggt, riktig blingbling;-)
I dagens läge hoppar jag över högklackat.
GOTT NYTT ÅR från oss alla

Anitas Blogg - Malta sa...

Underbart vackert och glittrigt foto på vad jag misstänker är ett armband. För mig är det samma sak. Glittrar gärna men bara vid mycket speciella tillfällen. I övrigt ligger mina smycken i lådan. Högklackat, ja, gud vad snyggt, kvinnligt och glamoröst. Dessvärre klarar jag inte av att balansera på ett naturligt sätt och tycker att det är så obekvämt. Suck ;-( Men lite får man pina sig ibland ;-) Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR

Kerstins foto sa...

Det där glittret är jag väldigt svag för. Smycken som glittrar är aldrig fel men i övrigt är jag en rätt oglamourös person. :) Snyggt foto!
Önskar dig ett gott slut och ett Gott Nytt År!

cat sa...

Åh vilket tjusigt glitter. gott nytt år.

llhertz sa...

Rätt dag för glamourglitter. Gott slut - gott nytt önskar jag dig!!

Jah Hollis sa...

Ja, glittret på din bild är det då inget fel på.
Ha en God fortsättning på den nya året!

SigridfraEnget sa...

Jättevackert!

Copyrightskyddade bilder