onsdag 14 december 2011

Ordlös onsdag - Valfritt




28 kommentarer:

Ezter sa...

Läcker bild :)

Millemilla sa...

Hmm. bildet ditt fikk meg til å fundere..
Men et vakkert bilde er det!

Ha en trivelig onsdag!

Eva Trillian sa...

Hungrig som jag är (sitter här på min lunch istället för att äta ;-)) så tänker jag CHOKLAD!
:-)

Mormor sa...

Det lignet veldig på juletrekule, men jeg kan ta feil.
Pleier det .
Ha en fin dag.

Marit Johansson sa...

Sån fin bild men jag undrar vad det föreställer, kanske ett bär?

anemonen sa...

Fotot är en röd hattnål som jag tryckt in i folie.
För en gångs skull tog jag mig i kragen och lekte
med kameran. Lite redigering i PSE så var det
klart.

EliogBella blogg sa...

Utrolig flott gjort.

Erik "Semlan" sa...

Du har skapat ett vackert, lite juligt foto med din snygga lek.
Riktigt kul gjort, läckert. :-)
En hattnål... vilket makrofoto!
Jag börjar tänka på kanderade äpplen när jag ser ditt foto. ;-)
Nej, det är inte min sambo utan en konstnär nere i Vinterviken.
Tack för din kommentar. :-)

Hanna sa...

Tack för din fina kommentar! Bryggan låg i Landskrona fram till förra året då den revs pga dess skick. Den blev rejält väderbiten av de senaste vintrarna.

Ditt "konstverk" är inte så pjåkigt det heller, du fick till en kanonbild på en sådan liten sak. Mycket väl godkänd :0)

God jul och gott nytt år!

Maria Lundmark Hällsten sa...

Oj vilken vacker bild, skulle platsa på vilken vägg som helst. Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År!

Pysselfarmor sa...

ojdå hattnål...jag som blev sugen på choklad ;-))

Nett sa...

Läckert gott ser ut som choklad :)

judotter sa...

Att leka kan ibland ge bra resultat.

Birgitte sa...

Fantastisk smukt, bare det.

Sivinden sa...

Fin idé, effektfullt!

Artlover sa...

En röd julkula trodde jag det var. Macrot har varit framme, eller?

Rimkogeren sa...

Det billede snød mig, hvor var jeg lækkersulten lige til jeg læste dit svar. Nå skidt: Tak for din hilsen og god jul. Vi ses næste år :-)

Kerstin: sa...

Så fint. Jag satt här och gissade att det kanske är ett kanderat äpple.Men så läste jag i kommentarerna.... en hattnål, Ja det var svårgissat ;=)

Hoppas att du får en skön julhelg!

Marianne sa...

Jeg liker å bli inspirert, og ditt bilde er av den inspirerende sorten! Det gøy å leke seg.
Flott resultat!

Asbjørg sa...

Så flott!

Mange fine bilder på din blogg,jeg følger...

LissenTo sa...

Vilken läcker bild Inger. Blir så nyfiken på vad det är. Så perfekt rund och liksom svävande.

En snygg ram som gör att bilden svävar också, fint.

Ha en fortsatt skön vecka.
Kram Lissen

LissenTo sa...

Åh var det en hattnål, ser jag nu.

Janne sa...

Ger funderingar vad det är, vackert redigerat.

Pialotta sa...

Hattnål? Jag som trodde det var härlig chokladboll .. Där ser man vad man kan lura ögat.. skitsnyggt blev det ju :) Ha de.. kram

Anni sa...

En friflygande julkula! Vilken otrolig glans, den ser nästan ut som choklad ...

Fru Vallmo sa...

Vilken härlig bild, så effektful! Är det en julkula??
Önskar dig en god jul!

Rejen sa...

flot billede af julekuglen..;D

Birgitta - foto CHIP sa...

Undrar om det är en julkula eller en chokladpralin :)
Läckert är det i alla fall!