onsdag 7 december 2011

Veckan som gick



14 kommentarer:

Annelie Esséus sa...

Tack för din kommentar, jo det har varit flera trevliga träffar denna veckan!
Vilken fin krans, är den hemmagjord kanske?!

Rejen sa...

Du har fået hængt julepynt op i løbet af ugen...;D Den er rigtig fin..;D

anemonen sa...

Veckan som gick var min pysselvecka, och två stycken hjärtan med cypress blev det. Lite hemslöjd är kul att bidra med så nu hänger det en i köket och en i hallen.

Ezter sa...

Jättefint hjärta!
Visst är det skönt att skriva sina julkort i tid, sen är det ju ett moment mindre att stressa om på slutet :)

Skaparglädje sa...

Åh, vilket gulligt hjärta du gjort.
Ett sånt skulle jag vilja ha.
Kram!

Pennelina sa...

Vilken smart idé!

Snyggt hjärta, flott bild :-D

Kramar <3<3<3

Mormor sa...

Man venter på julens komme og pynter opp.
Ha en fin dag :-)

Pialotta sa...

Här gav du mig en idé minsann.. så trevligt pyssel :)

Pialotta sa...

Hur får du in snökornen på blogspots blogg mån tro? Fint med lite som du har :)

BP sa...

Innan jag läste din egen kommentar så tänkte jag skriva: "Det här fina hjärtat har du säkert skapat själv."
Japp, åsså bekräftar du det:-)

LissenTo sa...

Vad fint Inger. Det ser ut som du har gjort hjärtana på en gammal stålgalge? Har två sådan hemma, men skulle vilja ha fler.

Får du till photoshape?

Ha en fin vecka. // Lissen

Pysselfarmor sa...

oj så fin krans! tror du använt en klädgalge av "sträng" som stomme ?
uppfattade som att du hade stickat också den gångna veckan....

Erik "Semlan" sa...

Ditt hemmagjorda hjärta ser fint ut.
Sött. :-)
Smart med hängkroken.
Noterar att jag kan styra snön lite med markören. ;-)

Maria Lundmark Hällsten sa...

Jul, pynt och snö, har det nog varit för som flesta i veckan som gått :-) Fint foto!