onsdag 4 januari 2012

100 följare på min blogg och det vill jag fira.

Jag lottar ut ett exemplar av boken BEFINTLIGT LJUS av Don Marr.
Fotografering med det bästa ljuset. I slutet av kapitlen ges tips och vissa kapitel ger dig utmaningar.
Dragning sker den 27 januari och du har till klockan 19.00 på dig då dragning sker.




1. Lägg in en kommentar att du deltar i utlottningen.
2. Kopiera loggan ovan, och lägg den i din sidebar. Länka från din blogg eller hemsida till Käringafällan. (Det är en lott som gäller)

Lycka till

21 kommentarer:

LottaM ..ღ sa...

Så kul och vilket bra intiativ att lotta ut en bra bok.
Gäller som en lott.

Pennelina sa...

klart att jag är med :-D

Kramar <3<3<3

Ezter sa...

Kan inte :( Hur gör man?

Ezter sa...

Så, nu har jag fixat :)

Leena sa...

Ja, jag är med i utlottningen! Så kul, och boken skulle verkligen vara till nytta för mig.

Kaxi sa...

...och en sån skulle jag behöva:) Kul med 100 följare.

Pysselfarmor sa...

självklart vill jag vara med på utlottningen....jag kommer att lägga länk både på min fotoblogg och hantverksblogg...jo jag förstår det är en lott som gäller....!!
jag gör länkningen i morgon - måste nog krypa ner under täcket nu
;-))

Kicki sa...

En bok till vore inte så dumt;)

sinneskatten sa...

Grattis till alla dina följare!

Birgitta - foto CHIP sa...

Nu deltar jag :)
kram

bittan sa...

Deltar i utlottningen !

bittan4@gmail.com

LissenTo sa...

Jag vill också delta i utlottningen :-)

Ha det gott!

Vform sa...

Jovisst vill också jag pröva lyckan!
Kommer igen ;O)

Skaparglädje sa...

Men det här har jag missat, tack för att du påminde. Självklart vill jag vara med i din utlottning.
Kram!

4U2 sa...

Kan inte låta bli, jag är med! Grattis!

Gunsside sa...

Det er klart jeg kommenterer, kult å være med :)

Huset på kullen sa...

Jätte gärna vara med o tävla. Ha en skön dag Kram Beijan

Lena/isis sa...

Hej!

Vill jätte gärna vara med. Jag har länkat.

Kram

Anonym sa...

Vilken häftig utlottning!
Hoppas på tur med en lott.
Britt
britt.jonesig@telia.com

Ann-Sofie sa...

Ja, jag är med. Tummarna hålls!

Gunilla sa...

Den boken skulle vara ett riktigt fynd för mig.
Behöver verkligen mer kunskap.

Ha en fin helg
Gunilla