onsdag 18 januari 2012

Miniatyrer - tärning 5 x 5 mm



18 kommentarer:

Mina fotostunder sa...

Så söta små saker!

EliogBella blogg sa...

En fin gammel sølv skje.

Lottas Fotografi sa...

Vilken gullig gammal liten sked!

Hanna sa...

Mycket söt sked. Gillar att den är rund och inte avlång i själva skopan :0)

LissenTo sa...

Återigen så söta små miniatyrer, näpet med små saker.

Ha en fin vecka. Lissen

Erik Semlan sa...

Oj vilken pytteliten tärning. :-)
Så söt!
Svår att hitta om den råkar trilla ner på golvet?
Skeden verkar också liten.
Smått är sött.

Mormor sa...

En fin bitteliten skje.
Ha en flott onsdag.

judotter sa...

Här var det miniatyrer.. två stycken!

Rejen sa...

sikke en fin lille terning..;-D

Anni sa...

Sicken yttepyttig tärning!

Birgitte sa...

Ja en terning får helt lyst til at spille ;-)

Eva Trillian sa...

Den tärningen slår man inte med för då hittar men den aldrig igen? Fantastisk miniatyr :-)

Pennelina sa...

Så sött :-D

Kramar <3<3<3

Fru Vallmo sa...

Så söt, det hade jag också tänkt innan jag letade i gamla barbie-kartongen. ;)

Maria Lundmark Hällsten sa...

Jag tänkte först att nu tror alla att jag snott idén om skeden, men ser ju att det är tärningarna som är små... ja skeden ser också liten ut :)

Ezter sa...

Söt liten tärning!

Kicki sa...

Svårt att föreställa sig hur liten skeden är!

jonna d sa...

En fin och annorlunda bild.
//jonna d

Copyrightskyddade bilder