onsdag 29 februari 2012

Maskot



18 kommentarer:

Pialotta sa...

Wooooooooooooooo ... vilken fining som maskot :)

Lasse i Vomma sa...

En girig maskot, som jag ser det. Fin, men lite skrämmande.

Eva Trillian sa...

Den här var speciell. Jag blir nyfiken på vad det är :-)

Erik Semlan sa...

Oj, det var en udda figur!
Läckert foto. :-)
Din maskot ser ut att lipa åt oss.
Kanske vill den inte vara med på bild?
Undrar vad den bär på för historia? Tycker den ser gammal ut.

Hanne Bente sa...

Flot lykkefrø du har - men den i huset vil du aldrig blive fattig.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente ♥

Annemor sa...

Den var lekker!!!!
Skulle likt å ha en slik maskot.
Ha en fin dag. Mormor på muren.

LissenTo sa...

Det var den mest personliga maskoten jag har sett idag.

Kan det vara ett reseminne?

anna sa...

oj, bringar den maskoten tur? han ser lite skräckinjagande ut... eller så är jag känslig. fin bild iaf.
anna

Rejen sa...

Sikke en herlig maskot...;-D

4U2 sa...

Lite arg?

Marie sa...

Vad är nu detta för spännande. Vacker "grej" som kanske bringar tur. Hur som helst ett fint bidrag.

Kicki sa...

Det var en läskig en!!

Fru Vallmo sa...

Det här ser ut som en indisk maskot ut. Som kanske ska hjälpa till att man blir rik???

chralex sa...

Nämen en så söt liten groda! Kan man stoppa en peng i munnen och få en prins? I så fall vill jag prova! :-)

llhertz sa...

Respekt för den.
Ser inte helt vänlig ut,
tror visst det är en girbuk :)
Underbart bra val!

kleppanrova sa...

ÅÅÅ!
DEn hadde noen beddende øyner, men tungen den var jeg mere usikker på!
Ha en fin dag

Pysselfarmor sa...

Är det en sparbössa kanske där man stoppar pengen i munnen och så försvinner den, men jag tycker inte heller att det liknar en sådan...det är ju en röd sten där i munnen. Kanske bara en prydnagssakt....den ser litet arg ut...kanske har den grodan/paddan något symboliskt budskap?

anemonen sa...

Jag fick den av en väninna. Den skall stå på golvet innanför ytterdörren. Den är kinesisk och skall föra så att jag aldrig skall bli fattig. Smart eller hur?