onsdag 15 februari 2012

Ordlös onsdag - 20



11 kommentarer:

Ezter sa...

Tulpaner är fina även i bara bladen :)

TANKAR o BILDER sa...

Fint!

Marit Johansson sa...

Vilken jättefin tolkning!

Anni sa...

Tänk egentligen - vilket otroligt slöseri med skönhet? Varje blad för sig är så vackert - och så lever de så kort tid ...

Mina fotostunder sa...

Bara bladen kan vara vackra också!
Snyggt till temat!

Pysselfarmor sa...

Tulpanens fallna kronblad är också vackra!

BP sa...

Ja å där har du "dödat" din bukett och räknat till 20 och gjort en arrangemang bara för Ordlös Onsdag.
Nej, jag har inte kontrollräknat, för jag litar på dig;-)

Snyggt Anemonen!!!

Pumita sa...

Vacker bild! Nu har jag inte räknat bladen men jag antar att du har. ;)

Mona sa...

Vacker och romantisk bild.

llhertz sa...

En sån skirt vacker bild du gjorde av fallna kronblad. Love it!
Min bild har jag förklarat lite kring i en kommentar så att du och andra slipper mystifieras och gissa förgäves :)

Matts sa...

Tulpaner...en av mina favorit blommor. Oavsett i vilket skede de är i "livet" så förmedlar de något vackert.
Håller på att dokumentera en liten tulpanserie i de olika skede. Det är inte bara sambon som har nytta av blommorna som jag ger till henne...finns en baktanke rent fotogeniskt;-)... nu väntar jag på slutskedet av tulpanlivet för att knyta igen den säcken.

Vh