onsdag 8 februari 2012

Välj en färg



30 kommentarer:

Rejen sa...

Skøn blomst og farve...;-D

Mina fotostunder sa...

Så fin färg på en jättevacker blomma!

Kicki sa...

Helt underbar blomma och vackert fotat!

EliogBella blogg sa...

Vakkert, vakkert. Nydelig farge og flott bilde.

Mormor sa...

En nydelig korallfarget blomst.
Ha en god dag.

Anki sa...

Kejsarkrona - en av mina favoriter! Så ståtlig och så fin färg... längtar till våren!

Pialotta sa...

Riktigt vacker blomma och foto .. jag blir så glad av att se sommarens blomster nu... undras tro varför ;) Ha de.. riktigt fint :) Kram

Linnea sa...

Riktigt vackert både blomma och färg. Tänker på sommaren!

Hanna sa...

Härliga färgkombinationer och vattendroppar! Mycket bra fotat :0)

Birgitte sa...

En smuk skulpturel blomst:-)

Cecilia Artista sa...

Kejsarkronan har verkligen en vacker färg!
Vacker bild!

Ezter sa...

Fin blomma och fint med dropparna som hänger!

juanna sa...

Vacker bild.. med olika färgskiftningar.

Marit Johansson sa...

Fin och färgglad bild, jag väljer röd!

Annelie Esséus sa...

Ståtligt och vackert! Gillar regndropparna.

Maria Lundmark Hällsten sa...

Vad fina bilder det finns på blommor, din är jättevacker.

Anne-Marie / Grandmother sa...

En av mina favoriter...

Lasse i Vomma sa...

Vacker bild och vacker blomma, ståtligt dessutom. Om den bara inte luktade så illa...

Fru Vallmo sa...

Wow, vilken vacker blomma och vilken härlig bild! Häftig och kanontolkning!

Malys krok sa...

Nydelig blomst som er fremmed for meg! Vakker farge du velger! Skulle likt å vite hva det er for en!
-Margit-

Erik Semlan sa...

Det var ett flott foto på en vacker blomma. :-)
Härlig röd färg på blomman.
Snyggt med vattendropparna.
Är det efter ett sommarregn? Det doftar så mycket efter ett sådant regn. ;-)

Eva Trillian sa...

Vackert! :-) Lite djungelkänsla!

Anonym sa...

Ah... läckert! En härlig färgklick och ett vackert foto! :)

Tack för dina ord hos mig!
/Anna

BP sa...

Urfin bild, som alltid här hos dig! Gillar regndropparna som ger bilden det där lilla extra.
Å om jag får välja färg så tar jag den "suddiga" limegröna ytan till vänster:-)

Pysselfarmor sa...

Kejsarkronan kommer tidigt på våren - väldigt ståtlig och vacker!

llhertz sa...

Kejsarkronan en riktigt fin gammaldags växt *njuter*
Snyggt foto!

Mona sa...

Så vackert! En färg jag blir riktigt glad av.

Annelie sa...

Underbar blomma och färg, får mig att längta efter sommaren, svensk sommar!

Cloetta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sigrid sa...

Vakker blomst:)

Copyrightskyddade bilder