onsdag 28 mars 2012

Ordlös onsdag - Mitt i prick


11 kommentarer:

Ezter sa...

Ja, verkligen :)

Annemor sa...

Det kan man si var midt i blinken :-)

Birgitta - FOTO grafi sa...

Den fångade du mitt i prick :)

Rejen sa...

Den var fanget lige midt på broen..;-D

Erik Semlan sa...

Säkert mitt i prick i din sökare i kameran. :-)
Perfekt!
Tack för din kommentar.
Stämmer ganska bra, ett kupoltak i ett f.d. palats, numera museum i Tunis.

Maboe sa...

Ja, i midten!

llhertz sa...

Den långtradaren hamnade precis rätt, mitt i prick!
Visst blir man glad när motivet hamnar mitt i prick, inte på väg ut vilket oftast händer mig ;)

Mina fotostunder sa...

Häftig bild!

Fru Vallmo sa...

Härlig lösning

Jidhu Jose sa...

nice shot


Snapshot
Reflections

Pysselfarmor sa...

mitt i bilden mitt på bron och där satt den snabbe fast!

Copyrightskyddade bilder