fredag 30 mars 2012

Tema fredag - Valfritt


Den här veckan får vi välja tema själva. Jag har inte varit en flitig fotograf den här veckan. Själv har jag inte varit i toppform efter den svåra influensan jag hade. Den ena infektionen efter den andra. Nu hoppas jag på snar bättring. Pollen i luften gör inte saken bättre. Trots allt var jag med sonen och kompis på en fototur i helgen och det piggade upp lite grann. Turen gick söderut mot skånegränsen. Här ett foto av hotellet i Markaryd som håller på att renoveras. Det blir säkert fint när det är klart. Klicka på länken ovan och titta på fler bidrag. En fin helg önskar

11 kommentarer:

Pialotta sa...

Ja det hotellet blir säkert kalasfint så småningom :) Stackars dig som inte varit kryer på en tid.. hoppas, hoppas det rättar till sig nu då :) Jag har inte heller varit så flitig med min kamera.. utom då förstås med fokus på Elias som jag haft glädjen att träffa några gånger nu på kort tid.. det händer så mycket .. Ha de gott kram på dig :)

Annemor sa...

God bedring ønskes deg :-)
Rosa??

Monica o Jacob sa...

Stora Hotellet jo jag tackar jag, fint blir det
Krya på dej
Ha en skön helg;-)

Pennelina sa...

Uff då! Låter inte kul!

Hoppas du blir riktigt pigg igen, fort, trots pollen i luften :-D

Älskar dina bilder!

Kramar <3<3<3

sinneskatten sa...

Med en förhoppning om att dina bacillusker stannar borta och inte följer dig hem så önskar jag dig en skön helg!

ormbunke sa...

Hoppas att du fick med dig hem fler fina bilder på utflykten. Ha de gott.

4U2 sa...

Inte lätt för allergiker just nu, enligt ett av mina barn är besvären redan påtagliga. Hoppas du får en fin vecka!

Jah Hollis sa...

Tänka sig att de får ett sådant fint hotell i Markaryd.
Ja, influensan som härjat (den som satte sig i luftrören drabbade mig) var otroligt seg. Hoppas man slipper sådant igen.

Nett sa...

Det blir säkert jättefint när det blir klart. Hoppas att du kryar på dig lite bättre. Ha en fin Måndag!

Annelie Esséus sa...

Nä, är man sjuk är man inte så fotosugen. Svårt att hitta motiv när man inte har nån inspiration.
Men du fick till det i alla fall.
Krya på dig!

Bildgatan sa...

Fototorka är det här också men förhoppningsvis kommer möjligheterna tillbaka under veckan, det är ju påsk och ledighet. =)

Mysigt litet hotell håller själv på att kolla in lite hotell för en helg i Östersun - Björnen och Älgen är två namn som jag lockas av. =)

Här kraxar sambo fortfarande är inne på sista dagen med mediciner.