onsdag 14 mars 2012

Utanför



24 kommentarer:

anemonen sa...

Utanför mitt köksfönster såg jag detta.

Birgitte sa...

Den er så fin og så på en vintergæk ;-)

Birgitte sa...

Den er så fin og så i en vintergæk :-)

Hanna sa...

Ser man på, fjärilarna är redan framme. Det är inte ofta man ser dem tillsammans med snödropparna. Mycket vackert.

Eva Trillian sa...

Härliga, HÄRLIGA, vår :-)

Erik Semlan sa...

Men, en fjäril redan nu!
Vackert foto. :-)

Hanne Bente sa...

Hejsa.
Flot billede af vintergækker med en sommerfugl.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente ♥

Ezter sa...

Härlig vårbild!

EliogBella blogg sa...

Så vakkert, så vakkert utenfor hos deg, flott bilde. Ha en fin onsdag.

Rejen sa...

Hvor skønt med en sommerfugl og blomster udenfor..;-D

SoF sa...

Ahhhh - vårtecken! :D

Tack/Glad onsdag!

Fru Vallmo sa...

Vilken härlig bild! Åh vad jag längtar efter våren, när jag ser det! Jag ser bara snö, när jag tittar ut. ;)

Fru Vallmo sa...

Kom kommentaren fram?

Rimkogeren sa...

Mange tak fordi du kiggede ind og skrev en kommentar - Nyd resten af ugen :-D
Sig det med blomster.

Elisabeth sa...

Sån vacker kombination!

Kerstin: sa...

Men så härligt! Utanför mitt köksfönster ser jag snö och åter snö......

Bildgatan sa...

Underbart. Hos mig ser det inte ut så här utanför, vi har snörekord i år men den här årstiden tycker jag inte att det gör något - bara solen skiner. =) Tyvärr gör den inte alltid det.

Annemor sa...

Vakkert,
Skulle ønske det var slik her, men det kommer seg.

Pysselfarmor sa...

Ljuvligt!

LissenTo sa...

Nämen, vad mycket vår du har fått Inger. En fjäril, jag tittade till och tänkte att det var en bild från i fjol. Underbart att se.

Du är då bra snäll du Inger, vad glad jag blir för din kommentar.

Ha en fin torsdag. // Lissen

Mona sa...

Vad härligt. Tänk att du fångade en fjäril också. Nu kommer tiden då man vill vara mer utanför än innanför väggarna.

Pialotta sa...

Så fint med nässelfjärilen på de skira vårblommorna.. Jag har inte sett en endaste fjäril ännu.

Annelie sa...

Underbart vacker bild!

Du undrar vad du tittade på hos mig.
Det är en McLarens formula one bil, och just denna körde och vann Lewis Hamilton racet med i Singapore 2009. Bilen finns på min mans jobb, och jag var bara tvungen att smygfotografera bilen lite ;). Är man inte intresserad av motorsport är det inte lätt att veta!
Ha en bra dag!

Ninnie sa...

Å, va fint med snödroppar i solen och så en riktig sommarfjäril! Den verkar ha vaknat till liv lite för tidigt??

Copyrightskyddade bilder