söndag 20 maj 2012

Tillsammans - för cancerfonden



  Det jag ofta får höra är att ensam är stark eller bra karl reder sig själv. Jag undrar vem det är som har kommit på detta. Ensam är inte stark och visst bra karl/kvinna kan säkert reda sig själv, men det är dock i relationerna till andra människor man lär känna sig själv, och när man så drabbas av sjukdom då är man verkligen beroende av omgivningens stöd. SÅ jag vill säga att tillsammans är vi  starka och bra människor reder sig tillsammans för kriget mot cancern.




11 kommentarer:

SoF sa...

Tack för titt-in och kommentaren om mina bilder från R1-rallyt, med målgång i Apladalen.

Det var första gången jag var där och jag tyckte det var toppen!
Så himla fin miljö att ställa upp alla dessa vackra gamla bilar i.

Ja vädret var i kyligaste laget, men vi hade i alla fall tur under de ca 3 timmar vi var där, och slapp regn.

Hit hoppas jag verkligen att vi får möjlighet att återvända.

Ha det gott!

Pysselfarmor sa...

Det är skönt att kunna hjälpa och att bli hjälpt....

Monica sa...

Fin triss med doft av försommar, härliga bilder;-)
Ha en skön söndagkväll:-)

Cecilia Artista sa...

Härliga vårblommor!
Äppelblommorna är super!

Gärdsmygen sa...

Tänkvärd ord i din triss. Maskrosen ligger mej varmt om hjärtat :)

Misswhatsit sa...

Vackra bilder på underbara blommor och en fin text därtill.
Ha en fin vecka!

Lisbet sa...

Underbara blommor i hela sin prakt. Längtar tills värmen kommer hit.
Ha en skön veckan

Linnea sa...

Fin text du har skrivit tillsammans med dina fina bilder.
Tyckte om din triss!

SigridfraEnget sa...

Goda ord, och jättefina bilder!

Mona sa...

Det är nog väldigt svårt, för att inte säga näst intill omöjligt, att besegra cancer utan stöd från nära och kära. Underbara bilder du illustrerat budskapet med.

Charlotte/Kreativamamman sa...

Jättefina blommbilder, gillar speciellt den första!