lördag 5 maj 2012

Towers and spiers





9 kommentarer:

Rune sa...

Et heksehus, et eventyr - dette likte jeg! Spennende arkitektur, godt dokumentert av deg. Ha en fin helg :)

Birgitta sa...

Underbar, mystisk bild! Gillar din header!

LottaM ..ღ sa...

Det var ett vackert hus lite likt "Villa Villerkulla" ...
Ha en fin weekend

Michael sa...

what a beautiful home... nice shot

Dragonstar sa...

The bright sunlight really sets this off, So many shapes, and the lovely budding trees. Beautiful spring.

kleppanrova sa...

Det var litt av et eventyrhus!
Der kunne jeg tenkt meg å bodd.
Ha en fin helg!
Ingun

Christina sa...

Ser ut som ett spännande hus!

Hanne Bente sa...

Spændende hus du viser - jeg ved ikke om jeg tør gå derind.
Ønsker dig en god søndag.
Hanne Bente /hbt.finus.dk

Monica sa...

Dette likte jeg veldig godt!Et staselig hus fanget gjennom trærne! Tøft!
Ha en fin søndag:)