onsdag 20 juni 2012

Bländande

 Bländande var temat den här veckan. Just precis så blev fotot på korna. Bländande men inte vackert. Min väninnan och jag hade varit i Bergkvara på Trädgårdstantens kafé, och tog en annorlunda väg hem. En slingrande väg kantad av både små och stora gårdar. Här fick vi stå och vänta en god stund när korna skulle in och mjölkas. Det rörde sig säkert om ett 40 tal kor som passerade med stinna juver. Bländande blev bilden då solen stod rakt mot kameran så jag tycker att fotot får stanna kvar och vara med i fotokedjan den här veckan. Annars hade jag gjort mig av med det.

3 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

Jag tycker det är bländande vackert att få möta kor så - det är inte alla förunnat!

SigridfraEnget sa...

Det blev ju en perfekt bild till temat!

4U2 sa...

Har du censurerat ena kossan? :) Ja, du fick till bra bild till temat!

Copyrightskyddade bilder