torsdag 7 juni 2012

I like - kultur


 Jag gillar det årliga veteranrallyt den 6:e juni. Det är alltid lika trevligt att deltaga, och särskilt om man får en liten vinst. Även i år blev det en liten vinst. Frågorna var svåra, men gubben min var en bra gissare. Färden gick i trakten av sjön Åsnen. En mycket vacker och naturskön runda där fikakorgen öppnades på Lunnabacken utanför Urshult. Vädret var som synes på fotona grått och kallt men som tur var inget regn. Nu väntar nästa rally och det blir mörkerrally. Det gillar jag. Nu skall jag i helgen kolla in er andras bidrag för ikväll hinner jag inte.

5 kommentarer:

Mina fotostunder sa...

Men så roligt med rally i sådant ekipage....underbart!

Charlotta sa...

Vilken härlig tur!

Elisabeth sa...

Här skulle vi definitivt gillat att vara med! Härliga foton!

Hage og Foto entusiast sa...

Kultur er bra :) Og her var mange fine bilder av mange vakre ting. Liker så godt disse gamle bildene. Er en egen sjarm ved de.

4U2 sa...

Ser riktigt inbjudande ut!