fredag 20 juli 2012

Ordlös lördag #16 - Blandat



23 kommentarer:

Eva Trillian sa...

*S* Ja, här blir man ju hur nyfiken som helst :) ... och lite förskräckt ;) Hopps han får hjälp stackar'n!
Blandade känslor alltså ;)

BP sa...

Hahaha! Parkteatern i din hemstad eller!!? Verkligen blandad. Lite Agatha Christie över bilden måste jag säga. GILLAS!

Hanna sa...

Oj då, här händer det saker. Underbar röd mun. Undrar om det är en riktig stackare som ligger inlindad i mattan?

juanna sa...

En humoristisk blandning.. undrar vad han tycker som ligger invirad i mattan!? Den rollen kanske till och med jag hade klarat.

Della sa...

Där skulle man ju inte vilja ligga ihoprullad.

anemonen sa...

Jag måste nog förklara att den som ligger inlindad i mattan är en docka.

Linnéa sa...

Ha, ha, säger som BP, kan det vara parkteatern eller riksteatern som är igång. Kul!

Erik Semlan sa...

Har du hamnat in mitt i ett gangsterdrama i den svenska sommaren!? Spännande foto, undrar vad du såg för föreställning? Känns lite som vore det amerikanskt 30-tal, i förbudstiderna...

sinneskatten sa...

Ha ha....vilken härlig bild.
Jag sitter här med mitt morgonkaffe och bara ler efter gårdagens konsert med Thåström o Ternheim.
Carina

Cecilia Artista sa...

Ha, ha en riktigt skön blandning! Tur att det var en docka som låg inrullad och inte något annat!

Monica sa...

Bra blandning,förstod nästan att den som var inlindad var en docka lite för smal för att vara riktig Hihi

SigridfraEnget sa...

Man undrar ju vad som kommer att hända...

Violen sa...

Det var en kul blandning. Känner mig lugnare nu när jag vet att det är en docka i "paketet".

Marit Johansson sa...

Haha.. här undrar man ju vad som pågår? Någon form av uppträdande antar jag.. jättebra bild till temat!

Stare Ström sa...

Hemska saker på gång? Rolig bild!

BP sa...

Svar: Har också läst Ann Rosmans böcker och gillar dom skarpt. Köpte ju böckerna först igår, så kan inte uttala mig än. Däremot har jag slutläst Min kamp (genom att hoppa över minst hälften) och den kan jag inte rekommendera. Hackigt, svängigt, dålig översatt - nej helt inte min slags bok. För Kanusgård har ju lovprisats överallt. Det är kansle mig det är fel på...

Malys krok sa...

Stilig bilde til tema, men får noe blandede følelser av å se på det!
-Margit-

llhertz sa...

Morden i Midsomer á la Parkteatern. Ser ut att vara en bra blandning, spännande och kul!

Fru Vallmo sa...

:D, friluftsteatern gillas här starkt!

Pysselfarmor sa...

;-))

teater gissar jag också på! Härlig bild!

Vet inte om du vet det, men jag tycker jag har tjatat så mycket om att jag bor i Stockholm sedan 44 år och att jag på mina semesterveckor tillbringar tiden på min barndomsgård i Lappland...och att det är därifrån mina fjällbilder just nu är ifrån. Jag gillar all vacker natur - varje plats har "sitt" att ge...havet är vackert, klippor är vackert, skog är vackert osv...jag du förstår vad jag menar ;-))

Marja sa...

Här var det blandat på ett oväntat sätt. Verkar vara en teaterscen...

Bildgatan sa...

Hoppas teatern var lika rolig som din bild - den skulle verkligen lock mig att gå och se.

kleppanrova sa...

Kjempekult innlegg!
Virkelig morsomt!
Ingun