söndag 26 augusti 2012

Bildligt talat v 35








6 kommentarer:

llh sa...

En arkivbox och en hattask (tror jag). Vad händer här? Nu är jag nyfiken :)

Hero sa...

Är det en fin hattask du har fotat? Fin är den i alla fall:)

Leif Hammar sa...

Ska du ut å resa eller har varit ute någonstans? Kul att se lite vintage:-)

Violen sa...

Härlig bild med retrokänsla!

Erik Semlan sa...

Är det en gammal hattask du själv äger? Läckert foto som gör mig lite nyfiken. Ska du ut på någon resa? Något stort hotell i Leeds gör reklam på asken, undrar varför denna stad mitt i England?
Hattasken verkar ha gjort flera resor vad jag kan ana lite på locket! Spännande foto i sin enkelhet. ;-) Vad finns i gröna lådan bredvid hattasken?
Jag räknar inte med att få en massa svar. Men ville ändå visa vad ditt foto kan trigga igång för frågor. :-)
Motordrullar finns både på land och i vattnet, tack för din kommentar.

Wildhearts sa...

Vilka fina väskor! Tänk när man reste omkring med hattaskar utöver alla annan packning.

Copyrightskyddade bilder