onsdag 22 augusti 2012

I like # 55

Förmodligen har jag berättat om det förut, men jag tar en repris. Det är inte ovanligt i sommartider om man tittar i TV tablån.
Jag gillar, att vara ute och fota med sonen. Han är en riktig spelevink speciellt när vi är ute tillsammans med kamerorna. Den här dagen tyckte han, att jag skulle fota den här busken som han sa ser ut som en donut. Javisst det gör den. Det tyckte jag också. Vips så tog jag ett kort, och vad sticker upp bakom busken? Ja ni kan se vid pilen vad han gjorde. Nåväl jag fick mig ett gott skratt.




9 kommentarer:

Violen sa...

Oavsett vad sonen har för sig bakom busken har du fått en trevlig bild! Vad grönt och lummigt det är.

Marit Johansson sa...

:) ja så där är det ibland!

Pialotta sa...

Det här som du visar o beskriver är bara så häftigt :)Gillar överraskningar när jag framkallar :)

Kerstins foto sa...

Den ser helt klart ut som en donut. Rolig bild! :)

Annemor sa...

Artig bilde, skjønner at du liker det.
Han liker visst også spille noen et lite pek?
Ha en fin dag :-)
Mormor

Beppan sa...

En jättedonut med ett sockerpiller på!
Ha ha ha - flera rävar bakom örat där....

Bitten sa...

Kul med en fotokompis!

Mona sa...

Haha, ja fotografering kan medföra många överraskningar! Kul form på busken.

llh sa...

En spjuver till son. Kanske brås han på mor sin ;)