onsdag 5 september 2012

I like # 57 - vintageprylar

Kul att få vara med och se något som jag inte har sett förut. Det gillar jag. En mopedtankning. Jodå jag har tankat min egen moppe, men inte på det här viset.
 Jag gillar som ni säkert vet vid det här laget gamla ting oavsett vad det är för något. Vintage det är jag det. Känner mig lite vintage själv ibland när jag tänker efter. Lite stel i lederna och sådant där .....
 Nåväl här fylls det på.
Lite spill blev det allt då det läckte från tanken.. Hela gänget med mopedister fick sina tankar fyllda.

10 kommentarer:

Mina fotostunder sa...

Härligt med nostalgi, det gillar jag!

Violen sa...

Intressant bildserie! Har aldrig haft en moped, men när sonen tankade sin var det med modernare grejer.

Annemor sa...

Finnes virkelig slike fortsatt? Som fungerer?
Du verden. Fin serie.
Ha en fin dag.
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2012/09/06/liker-veldig-godt-dampbater/

Leena sa...

Härligt med gamla prylar som fortfarande fungerar! Och folk som vet hur ...

SigridfraEnget sa...

Va kul!

Marit Johansson sa...

Det är fint med gamla saker. Jag känner mig också lite vintage :)

Erik Semlan sa...

Härlig bildserie. Kul att se bensinpumpen, den ser fin ut. :-)
Kul när gamla prylar underhålls och fungerar! Trevliga bilder.

Malys krok sa...

Stilige bilder av denne gamle saken!
Morsomt å se! -Margit-

NatureFootstep sa...

ja,oj, det var länge sedan man såg en sådan. Roligt att se, jag hade glömt dom.

nattsyrransphoto sa...

Härliga nostalgiska bilder!!!

Copyrightskyddade bilder