torsdag 13 september 2012

I like # 58 ...

... att sitta och titta i arkivet på sommarens alla blommor och bin som numera endast är ett minne blott. Som tur är upprepas proceduren nästa vår och sommar. Det är något att längta till även om det känns som om det är en evighet. Jag gillar att njuta av höstens alla dofter och färger. Det verkar dessutom som min känsla för många fina höstdagar kommer att besannas. Förmiddagarna hos mig har varit ljuvliga med sol och värme. Rengandet på nätterna spelar ingen roll. 
En fin torsdag önskar jag er alla.

10 kommentarer:

Vitsippan sa...

Hejsan Inger !

Undrar hur många sorters blomflugor det finns.De är så fina står stilla i luften precis som kollibrin gör.

Många slår efter den i tron att det är en geting.

Det är nog den enda fluga jag gillar.

Ha en fin Torsdag Du med

Kram Mi

nattsyrransphoto sa...

Sitter här och nickar och håller med!!! Ha en bra dag =)

ormbunke sa...

Visst är det härligt att ha samlat bilder i arkiven från sommarens fotograferande.Både på smått och stort.Det kan bli lite kul redigering när höststormarna kommer.Ha de gott.

Anki sa...

Ja, visst är det härligt att sitta och titta och minnas! Fin bild med skön sommarkänsla :)

Monica o Jacob sa...

Vilken fin bild, hösten har sin tjusning den med hoppas på en mild vinter;-)

Tack för länken.

Annelie sa...

Ja, visst är det så!
Jag sitter ofta och titta på sommarens bilder från Sverige och minns. Detta händer ganska ofta faktiskt, blir nog så när man är långt hemifrån.
Önskar dig också en fin torsdag!

Annemor sa...

Å nyte sommerens minner er deilig, særlig når man har et rikholdig arkiv, som du :-)
Kos deg videre.
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2012/09/13/sa-liker-jeg-fortsatt-stoffer/

Bitten sa...

Både du och jag har alltså blomflugebilder idag. Snyggt!

Beppan sa...

Härliga karameller att suga på när vintern kommer!!

Leena sa...

Visst är det skönt att titta på sommarblommorna på vintern! Den mappen är nog den mest besökta av alla.