torsdag 20 september 2012

Loppisar I like # 59

Jag gillar, att gå på olika loppisar och antikaffärer. Här var det mycket småpryttlar, men vi gjorde ändå ett fynd. Det gäller att rota runt för att hitta godbitarna.
Jag vill samtidigt berätta, att vi har haft problem med uppkopplingen den senaste veckan. Det är inte roligt alls, men inget att göra åt. Konstigt är det för Telia har sin mast inte så långt härifrån. Det går på edge mestadels och det går inte att blogga något vidare då.
En fin torsdag med sol och lite blåst är det här idag, och det gillar jag för idag går jag ut med kameran och fotar hösten.
Ha det gott alla bloggvänner.

7 kommentarer:

llh sa...

Kul att rota runt och överraskas :)
Trist när nätet segar hoppas de löser det snabbt.
Jag gillar din plan för dagen. Ha en skön torsdag med kameran i solen!

Rejen sa...

Høsten er også smuk at fotografere, god tur..;-D

Lena och Tommy sa...

vem gillar inte loppis:))

Monica sa...

Ja det är så mysigt att rota runt på loppisar, ibland gör man riktiga fynd;-)
Har Telias fasta och det är lika segt det;-(
Ha en skön kväll

Charlotta sa...

Vilken bra lösning med loppisar, säljaren blir glad att bli av med skräpet och köparen tycker alls inte det är skräp utan ett fynd. :))

Marit Johansson sa...

Ja att gå på loppis är kul!

Beppan sa...

Visst är det kul med loppisar! plötsligt gör man Fyndet!!!

Copyrightskyddade bilder