måndag 24 september 2012

Gåtfull - på stationen






16 kommentarer:

Pumita sa...

Ja du, den som visste vad det där betyder... det finns säkert någon. ;)

Hanna sa...

Mmm, verkligen gåtfullt för mina ögon. Förstår inte hur folk kan lära sig alla apparater med en massa knappar.

anemonen sa...

Jag kommer med svaret och jag kan ge ledtråd till järnvägsstation.

Marit Johansson sa...

Hmm.. inte bara gåtfull, även obegriplig :)

Marit sa...

For noen er dette sikkert helt hverdagslig, for andre (meg for eksempel) er det helt gåtefullt. ;)

Annemor sa...

Vekseltavle for tog?
Gåtefullt i alle fall :-)
Ha en fin dag.
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2012/09/25/gatfull/

Monica sa...

Jag vet men håller tyst;-)))
Gillar verkligen nyckelhålen.

Ingrid sa...

Det var verkligen gåtfullt så det förslår????

Anneli - A'la Foto sa...

Jag tänkte också direkt på växeltavla för tåg men vet inte,...mystiskt!

ha en skön tisdag!

Artlover sa...

Det var ett bra gåtfullt bidrag till temat. Det gillas väl härifrån. Något att tänka på vad det är...

Cecilia Artista sa...

Oj, oj, gåtfullt och fullständigt obegripligt. Ja det passar ju perfekt idag!

Carina - inspirera sa...

Klockren tolkning av gåtfull!
Ha en fortsatt bra tisdag.
Kramen.

Leena sa...

En gåta för mig, vet inte alls vad det kan vara för något.

Pysselfarmor sa...

Hoppas att inte vem som helst kan trycka och pilla på dessa knappar!

Stare Ström sa...

Jag hoppas att de som behöver den begriper vad det är!

Husbilen-Ellen sa...

Verkligen gåtfullt! /Elisabeth

Copyrightskyddade bilder