fredag 14 september 2012

Spontanitet

Tyvärr blev det lite fel vid inläggningen av fredagstema hos mig idag.Alltför många bilder publicerades av någon anledning. Det trixade med uppkopplingen. Nåväl jag har läst era kommentarer och har tagit bort inlägget samt lagt in det på nytt, men som sagt tack för alla kommentarer.

Idag har jag varit spontan, och redigerat ett foto på en höstanemon. Jag har tagit ut svängarna lite. Normalt brukar jag inte shoppa foton så  mycket, och till temat hos Sinneskatten var det spontanitet som gäller. Det tycker jag att jag varit idag. En fin helg önskar jag alla deltagare.

3 kommentarer:

Marit Johansson sa...

Ja det är roligt att vara spontan och leka i photoshop, fint!

llh sa...

Rent spontant gillar jag din shoppade bild.
Ha en fin helg!

Birgitta - FOTO* sa...

Bra jobbat och shoppat ;) Den är så fin anemonen :)