torsdag 11 oktober 2012

I like...att shoppa med sonen

Idag är det mobilkameran som kommit till användning.
 Jag gillar, att shoppa med min son. Idag köpte han kängor, och jag en kofta. Normalt shoppar jag själv för det är bäst att inte ha gubben med, men sonen är det utmärkt att ha med sig för han har synpunkter, och ger fina råd för han har god smak och gillar kläder.
 Vi tog även en kvällspromenad, och han invigde sina nya kängor.
 Jag gillar, att det finns blommor som blommar så här fint nu efter två frostnätter.

10 kommentarer:

Beppan sa...

Kul med shoppingkompis - särskilt med en som har synpunkter och kommer med bra förslag!!

Malys krok sa...

stilige støvler sønnen kjøpte! Blir god å ha nå når det går mot høst og vinter! Fint at han liker å handle med deg! -Margit-

Monica sa...

Härligt med en kvällspromenad med nya kängor;-)
Ha en skön kväll

Skaparglädje sa...

Smakråd är bra att ha med sig i butiken, själ är jag en riktig "velpotta" och kan inte bestämma mig.

Charlotta sa...

Kvalitetstid med barnen är aldrig fel. Men det kan bli dyrt att ha dem med på shoppingrundan, för det är ju så roligt att köpa till dem också. ;)

Bitten sa...

Det är väl trevligt att sonen vill göra mamma sällskap. Och visst är det härligt att hitta blomknoppar fast det snart är vinter.

Marit Johansson sa...

Det var en rolig skuggbild, ser ut som Janne Långben :)

aino sa...

Ja, en shoppingkompis är bra att ha. jag ska ut på shopping idag, med min käre make. först lunch, sen kängshopping. önskar mig ett par drmartens och eftersom jag fyller på söndag, så ska jag få dem. hoppas det finns några som jag faller pladask för...
aino

Annemor sa...

Flotte støvler og det er kjekt med godt og dyktig selskap på shopping.
Deilig med noe som står i mot frosten også :-)
Ha en flott dag :-)
Mormor

jatta sa...

Fina stövlar. Ibland kan det vara roligt att shoppa och ibland kan det vara hur jobbigt som helst.