onsdag 3 oktober 2012

Ljusinsläpp

 Här är det ljusinsläpp på maximal nivå.

20 kommentarer:

Beppan sa...

Inte bara ljuset som kommer in där!!
Vackert foto på den gamla, en gång pampiga, byggnaden!

Violen sa...

Bättre ljusinsläpp än så kan man knappast tänka sig! Fin, harmonisk bild!

Monica o Jacob sa...

Ja utan tak blir det nog maximalt med ljus;-)

Sivinden sa...

Her burde det være mulighet for lys både på det ytre og det indre plan;)

Mina fotostunder sa...

Så vacker byggnad med mycket ljus!

llh sa...

Den medeltida kyrkoruinen tar emot ljuset fin som aldrig när den byggdes :)

Erik Semlan sa...

Den där ruinen har verkligen ljusinsläpp när hela taket är borta!
Är det möjligen kyrkoruinen vid stora torget i Visby, tycker jag känner igen miljön? :-)
Fint foto.
Kul att du gillade mitt ljusinsläpp, tack för din kommentar.

Stare Ström sa...

Ja, där är inte mycket som hindrar ljuset från att komma in! Bra tolkning av temat!

Annemor sa...

Fullt innslipp :-)
Nydelig bilde.
Det er mange flott ruiner å fotografere.
Ha en flott kveld
Mormor

Lena och Tommy sa...

En jättevacker bild!

Leena sa...

Ja, åt alla håll! Mycket vacker ruin och fint foto.

m sa...

Jag verkligen :) så mäktig byggnad!

aino sa...

jajamen, stora ljusinsläpp och högt i tak. bra!
aino

SigridfraEnget sa...

En jättefin bild!

Nett sa...

Så vackert, jag gillar sådana gamla ruinbyggnader. :)

Pialotta sa...

Javisst, där kan ljuset leka tafatt med varann i alla de öppna rummen... så fint :)

Bitten sa...

Maximalt ljus där, utan tak och allt.

Pysselfarmor sa...

ooo så vacker ruin och härligt ljus i bilden....s:t nicolai om jag inte tar fel?

Anita A sa...

Inget tak som hindrar ljuset att komma in i ruinen!

Birgitta - FOTO* sa...

Snyggt!