måndag 8 oktober 2012

Skyltsöndag


Skyltsöndag hos Pumita

1 kommentar:

Pumita sa...

Hej Anemonen! Kul att du också vill skylta! :) Du visar en fin, så där charmigt sliten skylt som ser ut att ha varit med ett tag. Undrar var den sitter någonstans.

Skyltsöndag är en idé som jag fick när jag upptäckte att jag ofta fotograferar skyltar (nu är ju inte texten på en t-shirt en skylt men jag tolkar ordet mycket fritt). Det är ingen fotokedja och därmed behövs ingen länkning men det är förstås trevligt så tack för länken! Jag hade fotokedjan Utan ord en gång i tiden och det var jättekul men jag vill inte binda mig till att hålla i en utmaning igen, det är enda anledningen till att jag inte kommer att länka till andra som skyltar. Några likasinnade har hakat på min idé om skyltsöndag. De brukar kommentera hos mig när de skyltar eller hos varandra när jag hoppar över. Några som mer eller mindre regelbundet är med är Var Dag ett Äventyr, Kråkvinklar, Marmeladen, Småstadsblues i ord och bild, Susannes fotoblogg, Klimakteriehäxan Erik "Semlan" och Anesas bildblogg. Hoppas att jag inte missat någon nu. Välkommen i gänget! :)