lördag 10 november 2012

Ordlös lördag

13 kommentarer:

Marit Johansson sa...

Det där är ett väldigt viktigt meddelande, herregud så argsinta dom kan vara...

Eva Trillian sa...

:) Att ha tonåringar omkring sig är nyttigt för då vet man att man lever ;)

anemonen sa...

Tänk så sant. Jag skulle inte vilja vara utan dem. Det är inte lätt med en fot i vardera lägret.

cat sa...

En nog så korrekt varning! :)

Annemor sa...

Kan behøves, men heldigvis ferdig med den perioden.
Ha en god kveld :)
Mormor

Monica sa...

Tonåringar ja man var väl inte världens lättaste;-)
Fin bild;-)

Violen sa...

Det är ett tag sedan den varningen var aktuell för mina egna barn. Nu är barnbarnet tonåring och det är inga problem för min del! Jag är nog lyckligt lottad!

Anita - Malta sa...

Men.. jag önskar jag vore i den åldern igen. Ähh.. det är jag ju i tanken. Varning !!

Hanna sa...

Hehe, jo ett sådant meddelande kan vara nödvändigt ibland.

Monica sa...

Hihi,- så sant, så sant! Er bare en igjen her i huset,- og er ganske grei, også:)

Erik Semlan sa...

Läckert foto! Minns hur det kunde vara.
Meddelandet är helt sant och säkert nödvändigt ibland att bli påmind också. :-)

Elizeth sa...

Ett meddelande jag skulle behöva ha uppsatt på jobbet... :)

juanna sa...

Ler.. o tänker på min tonårstid - då var hela jag en varningsskylt!!

Copyrightskyddade bilder