onsdag 5 december 2012

Konststycke




12 kommentarer:

Anita - Malta sa...

Nej men så fyndigt !! Det där kan vara ett riktigt konststycke för vissa ;-)

Pumita sa...

Inte det lättaste inte men själv föredrar jag sudoku. Perfekt tolkning på dagens tema!

Violen sa...

Något spel som jag inte har sett tidigare. Ser riktigt trevligt ut!

Pysselfarmor sa...

:-))
jodu det kan vara ett konststycke ibland att få bokstäver i alla rutor....

just nu frågade sambon mig om ordet för detta:
Namngav förkortning på BB

den du!

jeanette sa...

Perfekt för temat.

Della sa...

Sudoku blir det för min del istället.

ormbunke sa...

Mycket bra konststycke när minnet börjar svikta. Ha de gott

Eva Trillian sa...

:) Ett konststycke att få till!
Och visst är det bra med loppisar :) Det tycker jag också.

Stare Ström sa...

Bra sätt att hålla igång hjärnan! Inte alltid som konststycket lyckas.

Marit Johansson sa...

Det där är ett riktigt konststycke, de flesta är verkligen svåra, men rolig avkoppling!

Hanna sa...

En mer frustrerande sysselsättning finns inte, speciellt när man inte lyckas komma på de allra sista rutorna som gör krysset komplett. Ett konststycke att ha tålamod! ;0P

Nett sa...

Härlig tolkning av temat :)

Copyrightskyddade bilder