tisdag 22 januari 2013

Byggnad



10 kommentarer:

Gärdsmygen sa...

Det var en spännande byggnad som jag blir nyfiken på!

Anneli - A'la Foto sa...

Det var en vacker byggnad som inte alls ser svensk ut!

Ha en skön kväll!

Marit Johansson sa...

Gulligt, jag tänker på pepparkakshus när jag ser bilden!

Klimakteriehäxan sa...

Kul kåk! Nån sorts järnvägsstation eller? Skola?

Pysselfarmor sa...

Oj nedlagd station Eller inte...verkar som huset används med tanke på bilen och utemöblerna....kafé kanske. Googlade och tror mig veta nu...blomsteraffär, eller hur?

Pialotta sa...

Hjortsberga, står det så... ingen aning om vad det serveras där, men stenhus i all ära... kan jag gilla :)

Birgitta - FOTO* sa...

Liten fin stationsbyggnad i Hjortsberga :)
Det är charm över dessa pärlor!
http://lundcityphoto.wordpress.com/2013/01/22/grand-hotel/

Hanna sa...

Ett vackert gammalt stationshus? Charmigt :0)

Mona sa...

Vacker gammal stationsbyggnad. Hoppas huset kommer till någon användning så att det inte står och förfaller.

Anita - Malta sa...

Gamla stationsbyggnader är aldrig fel. Varken som fotoobjekt eller dess historia som man lätt blir lite nyfiken på.

Copyrightskyddade bilder