onsdag 13 mars 2013

Hoppsan


Hoppsan nu hamnade jag nog lite fel. 

13 kommentarer:

Pialotta sa...

Jo men jo så förskräckligt som det kan bli ... Hoppsan var det ja ;)

Annemor sa...

Hoppsan, det der gikk galt :)
Flott :)
Ha en fin kveld.
Mormor

Eva Trillian sa...

Jahaaaaa... det är därför de sätter upp trafikljus här o var!! ;)

BP sa...

Shit - tänkte jag säga, men man får visst inte svära på bloggar;-)
Vilken "perfekt tillställning" för dig att fota! Suverän tolkning såklart!

Å nej, jag ska inte skvallra att du är "in the rosa mood" just nu, men jag förstår dig. Man ser ju rosa precis överallt. Iofs bra med fräcka färger som jag blir glad av, men just rosa och bebis-blå har jag svårt för - är men en limegrön, lila och orange "tjej" själv;-)

llh sa...

Hoppsan...eller ja det där såg rent förfärligt ut.

Mona sa...

Oj! Ja det ser lite galet ut, men det är ett superbra fotomotiv och fin bild blev det.

Stare Ström sa...

Oj då! Han glömde nog att svänga!

Nett sa...

Det där såg lite fel ut ja.. felparkering kanske ;)

Hoppsan hos mig var en utställning i Borås sensommaren 2012 :)

Hanna sa...

Ja man kan ju undra lite hur de fått dit bilarna, måste ju ha haft en kran av något slag. Inte så smart kanske.

Anita - Malta sa...

Hoppsan !!! ..är väl det minsta man kan säga här. Hur gick nu detta till. Har du varit på skroten och kollat bilar eller ;-) Önskar dig en skön torsdag däruppe i vinterlandet. Här på Malta är det ganska varmt men blåsigt vill jag lova. Så det gäller att hålla i hatten om man ska ut. ..om jag nu hade nån hatt :-)

Pumita sa...

Ooops! Ingen drömsits precis... iaf om man hamnar längst ner. Som tur är var det nog ingen i när det hände.

Monica sa...

Ja här är hoppsan verkligen ett passande ord:-)
Ha en skön torsdagkväll

Anita A sa...

Hoppsan! en olycka händer så lätt!

Copyrightskyddade bilder