torsdag 7 mars 2013

I like # 83

Jag gillar, när min son ringer till mig. Det gör han ganska ofta, och det är jag glad för. Han är väldigt mån om mig och det tycker jag om. 

Här är han på besök hos mig, men det blir inte så ofta nu för tiden då vi bor ganska långt ifrån varandra, men när han jobbar i trakterna kommer han på besök om han har tid. Det blir ganska mycket jobb för en delvis frilansande fotograf, och det gillar jag också för inte är det lätt att få arbete i dagens läge. 
Jag gillar också när vi är ute och fotograferar tillsammans. Inte blir mina bilder som hans, men jag uppskattar samvaron desto mer så det gör ingenting. 
Här  har han instruerat mig till detta foto med kort skärpedjup. Det gillar jag också för jag har backat mycket med fotograferandet sista åren. Jag har haft alldeles för mycket annat privat att stå i, och då utvecklas man inte.
Nu skall jag kika in hos er andra och se vad ni gillar idag.

5 kommentarer:

Beppan sa...

Härligt att kunna kommunicera även om avstånden är långa!

Monica sa...

Ja visst är det underbart när barnen hör av sej;-)
Själv är jag ingen mästerfotograf och har en helt vanlig Sony att fota med, är rädd för att inte förstå mej på en dyrare systemkamera.
Ha en bra dag;-)

Mina fotostunder sa...

Härligt att få umgås med sonen och även ha samma intressen!
Ha en bra dag!

Meta sa...

Det var en bra bild. Det betyder mycket att ens barn finns och hör av sig.
Ha en fin dag
Kram Meta

Laura sa...

Träffande bild! :)
Mysigt när manfår besök och kan umgås tillsammans och njuta av sällskapet.
Ha en fin tisdag! :)