torsdag 25 april 2013

I like # 90

Jag gillar mycket. Göra små arrangemang av vårblommorna som finns i trädgården. Jag skulle köpa blommor i blomsteraffären i byn, men när jag kom dit hade de inte mycket färskt att välja på så jag valde att gå ut med spade i gräsmattan. 
Fotoshoppa lite när jag äntligen har funnit lite ställen i fotoprogrammet som jag inte visste fanns. Så här blev arrangemanget när det blev shoppat. Riktigt kul att leka när man har lite tid över. Det finns hur mycket kul som helst, men det gäller att välja en sak i taget. Jag har visat den här vasen med  blåstjärnor förr, men den här gången har jag blågult i vasen. Blåstjärnor och vårlök. Den färgkombinationen gillar jag.

9 kommentarer:

Monica sa...

Ser verkligen mysigt ut, härligt med lite vår i huset;-)

Anita - Malta sa...

Så jättefin den blev din bild !! Skönt när man har lite tid över och kan göra det man vill och tycker är kul. Har inte vågat ge mig in på Photoshop ännu. Har ett lite enklare redigeringsprogram att trixa med :-)

Elzie sa...

Så fint! Men vilket fotoprogram använder du dig av?
Ha en fin kväll.
Kram Elzie

Malys krok sa...

Så stilig bildet ble!
Og så fint med vårblomster!
-Margit-

Jannibele sa...

Fantastiske refleksjoner i bildet! Dobbelt opp med vakker bukett

Marit Johansson sa...

Fint.. och rolig redigering!

Catharina sa...

Åh, vad läckert det blev. Jag önskar att jag var lite bättre på fotoshopping jag med. Har länge tänkt att gå en kurs, men det har inte blivit av. Måste nog ta tag i det till hösten.
Ha en trevlig helg!

Kakan sa...

Fina blommor...
Vårkram Kakan

nattsyrransphoto sa...

Vilken vacker blomvas och vacker bild. Våren spirar hos dig!!!