söndag 28 april 2013

Öppen



I dagens triss får bilderna tala för sig själva.

11 kommentarer:

KajsaLisa sa...

Du lämnar ju oss möjlighet till egna tolkningar, kul.
1 Öppet för vinden.
2 Just innan himlen öppnar sig.
3 Öppet hav.

Jessica Kleveland sa...

Vacker triss! Härliga vyer och härliga färger. Man längtar till sommaren nu...

Violen sa...

Öppna fina landskap i din triss! Det gillar jag! Vindkraftverket passar in så bra! Snyggt fotograferat och fina färger!

Anita A sa...

Öppna landskap känns mest relevant och vilka härliga färger! Mittbilden gillar jag skarpt. :)

Jah Hollis sa...

Vackra, öppna landskap i din triss.

Elisabeth sa...

Vilka härliga bilder i din triss! =)

Kicki sa...

Öppen arm, öppen äng och öppen till vattnet;)
Vackra bilder!

fotobrus.se sa...

Som amatörfotograf fasade jag inför framtiden när de började prata om vindkraftverk som i snart skulle poppa upp lite varstans och dessa skulle förstöra det öppna landskapet och vyerna. Men jag vet inte... jag tycker faktiskt det fungerar bra, som på din bild t.o.m riktigt snyggt. Gillar din triss!

Nett sa...

Vackert och verkligen öppna landskap. Trevlig afton till dig!

Monica sa...

Härligt öppet hos dej, trean blir min favorit;-)
Ha det bra

När Annie fotograferar sa...

Så härliga bilder!

Copyrightskyddade bilder