söndag 30 juni 2013

Bilden talar

5 kommentarer:

Violen sa...

Nu blev jag lite ställd! Har tydligen förbrukat dagens energi på min systers besök, kan inte säga vad bilden föreställer. Tror i alla fall att vi är i grönsakslandet! Ursäkta mig om jag är helt ute och cyklar!

Monica sa...

Ja nog talar den alltid men inte till mej, något klänge till en växt tro;-)som sagt vi är nog i trädgården.

Anita - Malta sa...

Gissar också på grönsakslandet. En växt är det väl iallafall ? Kul när man får tänka till lite ;-)

Kakan sa...

Ja det kan man undra vad det här är för något...

http://nakak71.blogspot.se/2013/06/bilden-talar-8.html

Kram Kakan

Hero sa...

Vilken underbar bild! Men jag är inte säker på vad det är :)

Det var länge sen jag var här och tittade på dina fina bilder. Och länge sedan jag bloggade,,, men nu är jag på g igen! Och tänker låta mig inspireras av dina fina bilder!
ha det så gott i sommar! kram