lördag 8 juni 2013

Flytande

28 kommentarer:

Kicki sa...

Man ser ytspänningen kämpa med att hålla blomman uppe! Fina vattenbilder!

Anni sa...

Fiiina blå blomman! Gillar!

Annemor sa...

Vakker triss. Som flyter vel.
Ha en deilig dag.
Mormor

Pysselfarmor sa...

Sommar sommar sommar andas dina fina bider!

Margareta sa...

Att leka med vatten är spännande och roligt. Att vara som en and och bara lugnt kunna flyta på vattenytan skulle verkligen vara en upplevelse, åtminstone för en dag ... eller två.

Monica sa...

Fina flytande bilder, härligt med blomman som ser ut som en fembladig propeller;-)
Favorit blir fåglarna som verkar fundera vad du håller på med.

Axart sa...

Fina flytande bilder, den andra märkliga gräsanden jag ser bland trissarna idag.

AX

Violen sa...

Fin variation i din triss! Den blå blomman är underbar, den gillar jag!

i stora drag sa...

Härliga somriga bilder, för visst är det sommaren som redan är i full gång!
Vacker blomma och skön badbild!
Tack själv för att du tittar in då och då! Kram Pia

Maria sa...

Vacker och fin triss med härliga bilder!
Ha en fin och bra dag!

Hanna sa...

Somrigt, svalt och vackert. Får en riktig frihetskänsla i dina bilder. Bra jobbat! :0)

Kerstins foto sa...

Fint trissat, gillar den första bilden med den blå blomman som flyter.
Ha en fin söndag.

Anneli - A'la Foto sa...

Härlig tolkning där den första blir min favorit!

Nett sa...

Vacker triss på temat :)

Min fotogen sa...

Härlig triss !
Foto nr ett är outstanding ..!

Kicki sa...

Nu har jag min flytande triss klar!

Jah Hollis sa...

Fin triss med många variationer på temat.

Linnéa sa...

Fint flyt i dina bilder. Skickligt med blomman, med de andra var fina också!

Ha en fin vecka!

Freja sa...

Vilka läckra bilder! Gillar blomman som foto, men blir mest förtjust i fåglarna på den sista bilden!

KajsaLisa sa...

Fina bilder, ett stort plus för den sista där dom blåa färgerna går ihop så bra.

Della sa...

Omväxlande och fina bilder.

ulla laiho sa...

Jag blev stormförtjust i blombilden!

llh sa...

Somrigt ljuva bilder med flyt och en good feeling.

Mias Mix sa...

Fin triss! Blomman är underbar!

En häxa på Vift sa...

Fina bilder men får säga att översta bilden blev min direkta favorit. :)

Anna-Karin sa...

Vacker flytande triss!

Anki-itte sa...

Det är flyt i dina bilder

Elisabeth sa...

Härliga bilder =) Tycker att de små and-ungarna är så söta =)