fredag 12 juli 2013

Ensamhet

10 kommentarer:

Fru Eriksson sa...

Åh,vilket vackert foto kan hända andra ser det lite sorgligt men jag ser en ryggtavla på en vacker dam som är lycklig & promenerar i den fina omgivningen - Underbart/Kramar Annmi

Monica sa...

Härlig bild med en riktig småstadskänsla i ensamheten;-)

Violen sa...

En kvinna ute på egen hand i en mysig omgivning! Kanske har hon bestämt träff med sin väninna lite längre fram där solen lyser upp!

Anita - Malta sa...

En gatubild från vardagen där säkert många kan känna av ensamhet ibland.
Snyggt att du valt svart/vitt.

Pumita sa...

Hoppas att hon är på väg till sin väninna för en eftermiddagsfika!

Oj, medan jag skriver ser jag att Violen går i samma tankar... ja, även jag önskar henne sällskap om hon är pratsjuk och vill umgås en stund. Det tror jag. :)

SigridfraEnget sa...

Å, vilken härlig bild...

Eva Trillian sa...

Gillar att din bild är svartvit. Vardag på hög nivå.
Sv: Visst blir man trött av att som låter omkring oss hela tiden. Här hemma tycker vi inte att vi har så mycket väsen, men när det blir strömavbrott så HÖR man verkligen hur tyst det blir. Underbart! ... och då undrar man över hur mycket ljud som tröttar oss utan att vi är medvetna om det.
Retreat är fantastiskt!
Önskar dig en skön söndag!

Rimkogeren sa...

Tak for din kommentar. Nyd søndagen og livet.
Hvor er det en fin og tankevækkende tolkning.

Annemor sa...

En nydelig tolkning.
ha en flott kveld.
Mormor.

juanna sa...

Du presenterar en fin bild på temat.. alldeles för många äldre personer lider av ensamhet.