fredag 19 juli 2013

Raka streck

18 kommentarer:

Pumita sa...

En gärdesgård är det många streck i... och de flesta alldeles raka.

Violen sa...

Så snyggt redigerad "raka streck bild"! Fint med de varierade höjderna!

Annemor sa...

Rett var det der også.
Med en deilig blomst foran.
Ha en nydelig kveld.
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2013/07/19/rette-linjer/

Kicki sa...

Vacker bild!

Fru Eriksson sa...

Ett ord bara ... Waoooooooooo/Kram Annmi

Anneli - A'la Foto sa...

Härlig bild och visst är det rakt!

Eva Trillian sa...

Snyggt! Gillar bilden till vilket tema som helst ;)

Birgitte sa...

Et rigtig flot billede, fint med blomsten , det er nok den man ser først :-)

Hanna sa...

Snygga detaljer i den sköna naturen, gillar att du valt svartvitt, förstärker träet.

Monica sa...

En gärdesgård runt tomten är min stora dröm, fin bild
Ha en skön helg;-)

Linnéa sa...

Snyggt, gärdsgårdar är så vackra. Skulle önska en sådan här runt torpet. Men inte genomförbart. Snyggt o kreativt fotat.
Ha en trevlig helg!

Charlotta sa...

Gärdesgårdar - jag kan aldrig se mig mätt. Det är så vackra! Och din bild ger verklig rättvisa!

Marit Johansson sa...

Så snyggt i svartvitt. Jag måste säga att jag har svårt för att redigera i svartvitt när det är blommor och natur, brukar alltid ångra och så blir det färg i alla fall, men bevisar du ju helt klart att det funkar alldeles utmärkt, jag måste nog testa mer..

Min fotogen sa...

Du kan det där med svartvitt!

Jättesnyggt!

Dragonstar sa...

Attractive composition. I like the appearance of the wood.

SigridfraEnget sa...

Vackert!

HansHB sa...

Tøft bidrag til B&W temaet!

juanna sa...

"Gamla" raka streck som bryts av det naturligt vackra.
O perspektivet gillar jag!