torsdag 25 juli 2013

Rosa rosor

Jag är tillbaka i liten skala igen. Ingen ny dator. Jag har gått igenom den efter min förmåga, och inga virus eller annat fanns i den, men en sårbarhet, och det var i det bildbehandlingsprogrammet som var med datorn och det har jag inte använt så det tog jag bort, men det kan ju vara virus ändå i den, vem vet. Fast ofta brukar man få en varning när man går in på en sida som har virus, och ingen har klagat att de får varningar när det gått in på Käringafällan.
Nu är det  torsdag igen och jag kunde inte motstå att visa vad jag gillar idag.Den underbart rosa rosen från Råshult är ljuvlig, och doften från kan jag känna när jag se fotot. Tyvärr var den på väg, att blomma över som du säkert kan se på ett kronblad, men säg det som varar för evigt.

6 kommentarer:

Freja sa...

Min nästan nya dator fick spel i går och låste sig helt... Några oroliga timmar innan mannen som är dataingenjör kom hem och idkade lite handpåläggning... Nu funkar den igen, hoppas att det inte var något fel utan bara värmen...

Härligt foto och jag gillar med!

Violen sa...

Underbar ros! Den dofter säkert ljuvligt! Skulle inte ha något emot att ha en sådan utanför mitt fönster!

Fru Eriksson sa...

Vackert foto & näe...Ingen varning hos dig/Semesterkram Annmi

ormbunke sa...

Så fint med knoppen i allt det rosa. Försöker känna doften. Ha de gott.

Eva Trillian sa...

Verkligen vacker - fotad i fördelaktigt ljus!
Hoppas dina datorproblem löser sig - på enklaste, och billigaste, sätt!.

Hanna sa...

Rosor är vackra i alla dess former och färger, önskar jag hade en trädgård där jag kunde plantera flera buskar.

Hoppas du får ordning på datorn, har märkt att min börjar sega sig också. Kanske blir trötta i värmen ;0)

Copyrightskyddade bilder