fredag 5 juli 2013

Vänner

15 kommentarer:

anemonen sa...

Inte bara vänner utan min ögonsten som hyser kärlek till fotografering precis som jag. Lyckliga är de stunderna när vi kan fota tillsammans för då har vi riktigt roligt ihop.

Kerstin A sa...

Bra bild på Din fotograferande Son, JÄTTE-kul att Ni delar samma intresse :)))

ormbunke sa...

Så underbart att ha något gemensamt. Försöker intressera mitt yngsta barnbarn. Jag har ett extra barnbarn som är intresserad och som också haft en utställning i Malmö och det tycker jag är kul. Han brukar säga att jag är hans mentor och det vill man ju gärna ta åt sig. Ha de gott. Kram.

Linnéa sa...

Fin bild på vad jag förstår en riktigt fin vän.

Ha en underbar helg!

Monica sa...

Visst är det härligt när kärleken till fotandet går i arv;-)
Fin bild till temat;-)
Ha en skön helg, här ska det visst bli svettigt värre i morgon.

Annemor sa...

Flott bilde og det ser ut som om øyenstenen og kameraet er venner også.
Ha en fin lørdag.
Mormor.

http://www.starbear.no/mormor/2013/07/06/vennskap/

Violen sa...

En fin bild med värme i! Vi är många som hyser vänskap eller rent av kärlek till våra kameror! Kan man sedan fotografera tillsammans med någon man tycker om, då är det riktig lycka!

Fru Eriksson sa...

Så underbart /Kramar Annmi

LarsIngvar sa...

Roligt att du har en son som har samma intresse som du. Mina barn har lite andra intressen. Men vi har en del musik ihop.

Beppan sa...

En speciell vänskap! Härligt att få dela passionen med sonen!

birgittas sa...

Så fin bild på sonen! Jag hoppas på många fina stunder med mitt äldsta barnbarn som fick min "gamla" kamera i studentpresent :)

Marit Johansson sa...

En vänskap jag tror vi är många som känner igen oss i :)

Eva Trillian sa...

Gemensamma intressen - stärker vänskapsband ;)

juanna sa...

Givande när föräldraskap övergår till vänskap... o samma intresse delas. Inte alla förunnat!

llh sa...

Det är ren njutning att ha roligt ihop med "ungarna" och dela varandras intressen. Jättefint porträtt som jag gillar mycket.

Copyrightskyddade bilder